Ghost - Hayalet

Halsey - Ghost
https://www.youtube.com/watch?v=ao4o-XRU_KM

Uzanıp dokunamayacağım bir şeyi arıyorum

Masum hallerini sevmiyorum
Işıl ışıl bir yüz istemiyorum
İstiyorum ki deri giysinler
Yalvarsınlar, lezzet testin olayım diye
Üzgün bakışları, kötü adamları seviyorum
Ağız dolusu beyaz yalanları
Öp beni koridorda
Geçip giderken bir hoşçakal arasında

Sen daha iyilerine layıksın diyorsun
Çünkü ben yakandan düşmek bilmiyorum
Yemin ederim gitmenden nefret ediyorum
Ama yine de seviyorum işte

Hayaletim benim
Nereye kayboldun?
Yanımda uyuyan bedende seni bulamaz oldum
Hayaletim benim
Nereye kayboldun?
Seni sen yapan o ruha neler oldu?

Sen tam bir Rolling Stone bebesisin
Asla-yalnız-uyumam bebesisin
Telefon numarası istersen, sürüyle bereket
Cebimden dolup taşıyorlar bebesisin
Bense dibe vurmuş
Tüm haftasonu uyuyan
Onu seviyorum ya, diyen
Ama terk edeceğimi de bilen

http://genius.com/Halsey-ghost-lyrics

31.01.2016

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam