Kendiyle dolup taşanlar

Amman'a taşınalı tamı tamına 3 hafta olmuşken buradaki arkadaş sayımın 1 değil de 0 olduğuna karar verdim bu akşam.

"Self-absorbed" kelimesi için Tureng "dalgın" ve "bencil"i öneriyor ki ben bu noktada tamamen isyan bayrağı açmak, dalgalandırmak ve göndere çekmek istiyorum. Keşke dalgın olsalar da yine neler düşünüyor acaba diye meraklansak, keşke bencil olsalar da bireyden topluma varacak aslında diye umutlansak; ne yazık ki bu insanlar sadece ve sadece KENDİLERİYLE DOLUP TAŞIYORLAR!!!

Halihazırda çoğu insanla iletişim kurmakta güçlük çekerken burada beyimin bazı iş arkadaşları dışında "tatlı biriymiş ya, tuttum ben bunu" dediğim tek kişi B@C'nin sahibi oldu. Tabii ki arkadaş olmak için fazlası gerekiyor; belli bir kişisellik derecesine ulaşmak, ortak paylaşımlar içine girmek, gerektiğinde birbirinin yanında olmak ve dahası gerekiyor. İşte o yüzden "arkadaş sayım = 0" diyorum. Zira ben ne "nası gidio? alıştın mı? havalar da serinledi yaws" tarzında kısa konuşmalara gelebiliyorum, ne de karşısındakine tek bir soru sormayıp sürekli olarak "ben yaptım, ben başardım, hadi biraz daha benden bahsedelim" şeklinde konuşanlara tahammül edebiliyorum.

Karşısındakiyle gerçekten ilgilenenler bunu bir şekilde belli ediyor zaten; Allah kendiyle dolup taşanların evlerine ateş salsın, yuvalarını başlarına yıksın, dermişim :P Benden uzak olsunlar yeter.

Selametle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam